„Táto kniha vo mne zanechala veľa dojmov. Najhoršie, čo na ňu mám, je asi to, že na jej pokračovanie si musím počkať 2 mesiace 🙈 Prvých 100 strán sa mi čítalo samo, taký trochu netypický romantický príbeh, a to ja veľmi môžem. Potom prišiel zvrat a musím priznať, že pár strán bolo pre mňa čítanie trochu zdĺhavé, musela som sa chvíľu nútiť v pokračovaní, ale som rada že nakoniec moja zvedavosť vyhrala. Bolo to naozaj pár strán, kniha sa zrazu rozbehla celkom iným smerom. Nič podobné som nikdy nečítala. Delailin neznámy vo mne vyvoláva veľa otáznikov a som veľmi zvedavá, kto sa z neho nakoniec vykľuje. Dej nie je ani trochu predvídateľný, vôbec si netrúfam povedať, ako to asi bude pokračovať. Len v priebehu týchto 227 strán ma dokázal toľko krát prekvapiť… Povedala by som, že táto kniha je taký úvod do niečoho veľkého 🙏 Takže v skratke, knihu môžem len odporučiť 👌“

– KRISTINA VALLOVÁ – čítala 1. časť

„Úžasná kniha, ktorá ma upútala dizajnom, kedže som detailista, elegantná. A jej obsah ma okamžite vtiahol do deja. Blahoželám a s radosťou očakávam pokračovanie. Zaujímavé – tajomné a láskyplné čítanie som zažívala. Ďakujem.“

– ALEXANDRA POHRONSKÁ – čítala 1. časť

„Kniha je príjemným vytrhnutím z reality a ako samotná autorka píše, je pre večných snílkov, romantikov. Pre ľudí, ktorí neustále hľadajú to dobré na svete a v druhých. A sami pre seba si želajú konečne zažiť tiež ten pekný koniec. Pri čítaní som sa tak pohrúžila do deja a chcela vedieť viac, že ani neviem ako som ju prečítala… A teraz sem s tou dvojkou;-)“

– MARIANNA PÚŠOVÁ – čítala 1. časť

„Od čias Shakespeara, nech je akoukoľvek inšpiráciou, neostal kameň na kameni. Nápaditosť a modernosť v písanom prejave mi však v „romantike“ už dlho chýbala. Denalea Volkona to však všetko popiera a prináša plnofarebný príbeh plný lásky, spiritualizmu a charakterovej pestrosti. Qvarteto kníh Baamiel a Delaila v sebe strieda štýly, rytmus deja a stále pôsobí bezprostredne a kreatívne. Nepredvídateľnosť príbehu nie je len korením celého 1200 stranového eposu, ale zároveň prísľubom tešiť sa na ďalšie Denaleine diela. Fakt Cool!“

– BRAŇO – čítal všetky 4 časti

„Milujem knihy, ktoré vo mne zanechajú stopu. Spôsob, akým Denalea píše, ako skladá slová, je úžasný. Keď som dočítala Baamiel & Delaila, zatvorila som knihu a prvé, čo mi prebehlo hlavou, bolo: Wow a ako mám teraz zaspať ? Jednotka vo mne zanechala silný dojem a už má čestné miesto v mojej knižnici.“

– NELLY GRMANOVÁ – čítala 1. časť

„Ako povedal Stendhal, dobrá kniha je udalosťou v živote. Baamiel & Delaila udalosťou bezpochyby bola. Dej graduje pozvoľna, pomaly vás vťahuje do seba, dáva si načas. No a potom, keď to príde, neodtrhnete sa od knihy, dokiaľ ju nedočítate. Jedným dychom.“

– VIKTÓRIA – čítala 1. časť